Podmínky vrácení
1. Úvodní ustanovení
Tyto podmínky vrácení stanovují pravidla pro vrácení či reklamaci produktů a služeb poskytovaných společností Přírodní zdroje ČR, IČ: 55342292, se sídlem U Prašné brány 193 09 Hradec Králové (dále jen „Poskytovatel").
Podmínky vrácení se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
2. Digitální obsah a elektronické publikace
Digitální obsah a elektronické publikace nabízené na našich webových stránkách podléhají následujícím podmínkám vrácení:
2.1 Odstoupení od smlouvy
V souladu s § 1837 písm. l) občanského zákoníku nemá spotřebitel právo odstoupit od smlouvy o dodávce digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Při zakoupení digitálního obsahu (e-booky, studie, analýzy) zákazník výslovně souhlasí s tím, že dodání začne okamžitě po dokončení objednávky, a bere na vědomí, že tím ztrácí právo odstoupit od smlouvy.
2.2 Výjimky a zvláštní případy
Pokud digitální obsah vykazuje vady (např. nefunkční soubor, neúplný obsah), má zákazník právo na bezplatné odstranění vady, přiměřenou slevu z kupní ceny nebo vrácení kupní ceny v plné výši, pokud vadu nelze odstranit.
3. Odborné služby a konzultace
Pro odborné služby, konzultace a analýzy poskytované Poskytovatelem platí následující podmínky:
3.1 Zrušení objednávky před zahájením služby
Zákazník může zrušit objednávku služby před jejím zahájením za následujících podmínek:
- Zrušení 7 a více dní před plánovaným termínem - vrácení 100 % zaplacené částky
 - Zrušení 3-6 dní před plánovaným termínem - vrácení 50 % zaplacené částky
 - Zrušení méně než 3 dny před plánovaným termínem - bez nároku na vrácení peněz
 
3.2 Reklamace poskytnutých služeb
Pokud služba nebyla poskytnuta v dohodnutém rozsahu nebo kvalitě, má zákazník právo na reklamaci. Reklamace musí být uplatněna písemně bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od poskytnutí služby.
Poskytovatel je povinen reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího přijetí. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na poskytnutí náhradní služby, přiměřenou slevu z ceny nebo vrácení peněz.
4. Vzdělávací programy a workshopy
Pro vzdělávací programy, workshopy a semináře platí následující podmínky:
4.1 Storno podmínky
Při odhlášení z vzdělávacího programu nebo workshopu platí tyto storno podmínky:
- Odhlášení 14 a více dní před konáním akce - vrácení 100 % účastnického poplatku
 - Odhlášení 7-13 dní před konáním akce - vrácení 70 % účastnického poplatku
 - Odhlášení 3-6 dní před konáním akce - vrácení 30 % účastnického poplatku
 - Odhlášení méně než 3 dny před konáním akce - bez nároku na vrácení poplatku
 
Místo sebe můžete kdykoli poslat náhradníka bez storno poplatku. O této změně nás však musíte informovat předem e-mailem nebo telefonicky.
4.2 Zrušení akce ze strany Poskytovatele
V případě zrušení akce ze strany Poskytovatele (např. z důvodu nedostatečného počtu účastníků, nemoci lektora) bude účastníkům vrácen účastnický poplatek v plné výši, nebo jim bude nabídnut náhradní termín.
5. Předplatné a členství
Pro předplatné informačních bulletinů, pravidelných analýz nebo členství platí tyto podmínky:
5.1 Ukončení předplatného a vrácení peněz
Předplatné můžete kdykoli ukončit prostřednictvím vašeho uživatelského účtu nebo písemnou žádostí. Při ukončení předplatného před koncem předplaceného období se zbývající částka nevrací, pokud není dále uvedeno jinak.
V případě ukončení předplatného během prvních 14 dnů od zahájení nového předplatného vám bude vrácena poměrná část poplatku za nevyužité období.
5.2 Automatické prodlužování
Některé typy předplatného mohou být automaticky prodlužovány. O blížícím se automatickém prodloužení budete informováni e-mailem nejméně 7 dní předem. Pokud si nepřejete předplatné prodloužit, je třeba jej zrušit před datem automatického prodloužení.
6. Postup při vrácení peněz
Vrácení peněz bude provedeno stejným způsobem, jakým byla provedena původní platba, pokud se nedohodneme jinak. Peníze budou vráceny do 14 dnů od schválení žádosti o vrácení.
U plateb kartou bude částka připsána zpět na kartu, kterou byla platba provedena. U bankovních převodů bude částka zaslána na účet, ze kterého byla platba provedena.
7. Jak uplatnit reklamaci
Reklamaci můžete uplatnit následujícími způsoby:
- E-mailem na adresu [email protected]
 - Telefonicky na čísle +212799810626
 - Písemně na adresu: Přírodní zdroje ČR, U Prašné brány 193 09 Hradec Králové
 
Reklamace musí obsahovat následující údaje:
- Vaše identifikační údaje (jméno, příjmení, adresa)
 - Číslo objednávky nebo faktury
 - Popis reklamovaného produktu nebo služby
 - Popis závady nebo důvodu reklamace
 - Požadovaný způsob vyřízení reklamace
 - Kontaktní údaje pro komunikaci
 
8. Závěrečná ustanovení
Tyto podmínky vrácení jsou nedílnou součástí obchodních podmínek Poskytovatele. V případě rozporu mezi těmito podmínkami vrácení a obchodními podmínkami mají přednost ustanovení těchto podmínek vrácení.
Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky vrácení kdykoliv změnit. Aktuální verze podmínek vrácení bude vždy dostupná na webových stránkách Poskytovatele.
9. Kontaktní údaje
Pro jakékoli dotazy týkající se podmínek vrácení nebo reklamací nás kontaktujte:
- Přírodní zdroje ČR
 - U Prašné brány 193 09 Hradec Králové
 - Tel: +212799810626
 - Email: [email protected]
 
Tyto podmínky vrácení jsou platné a účinné od 1. března 2024.